Megküzdés a cigaretta utáni sóvárgással

Vágy a dohányzásra ami hiányzik

Csak rossz szokás? Így (ne) kezeljük a dohányzást a munkahelyen • Fitpuli

A sóvárgás származhat abból, hogy szervezetében a nikotin szintje csökken, a szervezete ezzel jelzi, hogy hiányzik neki a megszokott adag. Ez a kellemetlen állapot tulajdonképpen jó jel, mivel jelzi, hogy egyre tisztul a szervezete. A sóvárgás azonban kiváltódhat azért spray dohányzásellenes ár, mert olyan környezetbe került, ami emlékezteti Önt és az idegrendszerét a dohányzásra.

A sóvárgás természetes módon jelenik meg a leszokás folyamatában, és nem a sikertelenség jele. A sóvárgás általában átmeneti, perc alatt elmúlik akkor is, ha rágyújt, és akkor is, ha nem. A legfontosabb cél, hogy ne dohányozzon bármennyire is kívánja.

vágy a dohányzásra ami hiányzik feladtam a dohányzási tippeket

Erre minden sóvárgás alkalmával érdemes emlékeztetnie saját magát. Ezért javasoljunk, hogy készítsen egy kártyát magának több példányban. A kártya másik oldalára írja fel az egyik legfontosabb okát annak, amiért le akar szokni a cigarettáról. Ezt a kártyát több példányban elkészítve érdemes olyan helyekre tenni, hogy ha kell, mindig kéznél lehessen.

A sóvárgással való megküzdés 5 alapvető eleme: Várja ki, és ne gyújtson rá, míg a sóvárgás elmúlik, pár perc!

vágy a dohányzásra ami hiányzik számítógépes kódolás a dohányzási véleményekhez

Terelje el a figyelmét, foglalja el magát valamivel. Igyon egy pohár vizet, vagy például készítsen magának limonádét! Lélegezzen mélyeket, hunyja be a szemét és vegyen 10 mély levegőt!

Dohányzásmentes világnap.

Beszélje meg valakivel az érzéseit, nehézségeit! Számos más stratégia ajánlható a sóvárgással való megküzdésre.

Gondoljon a legfontosabb indokra, amiért le akar szokni! Mondja ki hangosan csak úgy, vagy akár a tükör előtt. Ne kezdje el sajnálni magát! Azok az emberek még mindig dohányoznak, akik sajnálták magukat. Ön elég bölcs és bátor volt ahhoz, hogy elkezdje a programunkat és abbahagyja a dohányzást.

A sóvárgással való megküzdés 5 alapvető eleme:

Rágjon valamit! Keljen föl és sétáljon!

vágy a dohányzásra ami hiányzik abbahagyja a dohányzást a tüdő teljesen kitisztul

Igyon egy pohár vizet! Nyújtózkodjon, ásítson, végezzen guggolásokat, érintse meg a lábujját, csináljon karkörzéseket!

Megküzdés a cigaretta utáni sóvárgással | g-inveszt.hu

Csináljon valamit a kezével! Játsszon pénzérmékkel!

vágy a dohányzásra ami hiányzik profik a dohányzásról való leszokás után

Írjon egy levelet, emailt! Legyen jó magához minden lehetséges módon!

Számos más stratégia ajánlható a sóvárgással való megküzdésre.

Kényeztesse magát egy kicsit! Élvezzen különleges törődést a hétvégén finom étel, vidám műsor, stb. Olyan helyekre menjen inkább, ahol Ön sem dohányzik, és mások sem dohányoznak!

Fogyasszon kevesebb alkoholt és kávét! Keresse a nemdohányzók társaságát! Csak a mával törődjön!

Account Options

Bírja ki a mai napot dohányzás nélkül! A sóvárgás fellépése esetére javasolható az is, hogy alkalmazza a következő 5 lépéses eljárást a rágyújtás helyett: Vegyen mély lélegzetet! Olvassa el a legfontosabb okot vagy okait, amiért le akar szokni! Legyen ez mindig a keze ügyében papíron vagy kisebb kártyán!

Olvassa el ezen az oldalon található információkat! Válassza ki az itt javasoltak közül bármit!

Általános információk

Hívja fel segítő társát, és számoljon be neki a sóvárgásáról! Mire mindezt megteszi a sóvárgása is elmúlik, mert a sóvárgás elmúlik vágy a dohányzásra ami hiányzik rágyújt, ha nem. Amiért nehéz leszokni a dohányzásról.